AWAS-Semak Bil Streamyx Anda, TM bil 2 kali bulan November.
Hari ini aku berdebat dengan Customer Service TM, pasal Bil Streamyx aku yang terbil double bulan November, bila aku tunjukan bukti TM tidak dapat membuktikan bahawa bil mereka dibuat mengikut kaedah yang betul, mereka menyalahkan sistem, tetapi berapa ramai yang akan terlibat?.
Mari aku susun, pada 10 Oktober aku telah menerima Bil Streamyx RM66, tetapi pada 14 Nov aku menerima Bil untuk 14 Sept dan 14 Oktober..RM132, hairan aku, aku tunjukan bukti aku telah membayar semua bil, kenapa bil berkenaan berganda pada bulan November...
Telekom sepatutnya membuat semakan terperinci sebelum membuat kesilapan, berapa ramai orang akan menang menuntut hak mereka, habis paling tidak mereka cuma akan balik dengan tangan kosong. Akhirnya aku diberi satu borang untuk membuat tuntutan semula bil berganda itu.
Sumber - TKO
pada bulan lepas aku nampak ada diduction pada bill TM, nampaknya masih ada balance lagi yang belum ditolak, jadi sesiapa yang ada account streamyx dengan telefon rajin rajinlah check bill anda ....
0 comments:
Post a Comment