Tuesday, September 23, 2008

Berbuka dengan teh tarik tahi lipas


AMRAN menunjukkan gelas yang masih mempunyai kesan najis lipas setelah minum teh tarik
di sebuah restoran di Jalan Bunus, Kuala Lumpur kelmarin.


Kosmo - Hajat seorang peniaga untuk berbuka puasa dengan teh tarik terbantut apabila dia mendapati gelas yang digunakan bukan sahaja berbau lipas malah di dasarnya melekat banyak najis serangga tersebut.

Ketika kejadian itu Amran Abu Bakar, 37, sudah terbau lipas pada gelasnya namun dia hanya beranggapan gelas itu baru sahaja dikeluarkan dari stor.

"Saya ingat cuma bau, tapi bila saya minum, saya lihat ada banyak bintik kecil melekat pada gelas saya, bila diperhatikan, ia adalah tahi lipas,'' katanya ketika ditemui di pejabat Kosmo! kelmarin.

Tambahnya, setelah beberapa kali tegukan, dia telah memanggil pelayan restoran di Jalan Bunus itu untuk mengadu namun tidak dipedulikan.

"Saya kemudian pergi ke kaunter dan mahu berjumpa dengan pengurus restoran, tetapi saya diberitahu pengurus tidak ada di restoran, apa yang lebih menyakitkan hati apabila saya mengadu cawan yang saya gunakan mengandungi tahi lipas, juruwang tersebut hanya ketawa," katanya.

1 comments:

~ mizzAmy ~ 1:18 PM  

~ iskh3... kenapa la leh jadik sampai camtuh. kata nak berniaga, berpada2 la skit dengan kebersihan. ~

ClustrMaps

Locations of visitors to this page

Labels

widgeo

Check Your PR

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service

Blog Archive

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP