Friday, February 6, 2009

Attitude and breakthrough performance

Aku bagi 5 star pada En.Rosli ... Memang tidak rugi mengikuti krusus di kota pemai kota kemuning. Krusus ini berkenaan dengan attitude dan breakthrought performance. Melalui krusus ini aku belajar bagaimana nak melebarkan lagi comfort zone. Krusus ini jugak berguna buat aku untuk memperkembangkan lagi usaha aku untuk berjaya dalam kerja dan "MLM" yang sedang aku buat sekarang.


Hari pertama dah kena berdiri depan orang ramai lepas tu kena buat presentation depan member member yang hadir dalam krusus ini. Bagi aku dah biasa dah .. maklumlah dah 12 tahun kerja dengan proton. Hari tu En.Rosli mengajar teknik 3P ... aku ingat teknik apalah nie
tapi bagus jugak teknik 3P nie ....

tu cuba tengok kumpulan sana, sorang sorang kena bercerita kat depan,,, krusus nie tak boleh engkau aku, semua orang pasti kena,,, daripada sinilah kita akan lihat di mana comfort zone kita.

kak ros dengan penuh semangat bercerita tentang kisah hidupnya ... lepas tu kena ambil nilai nilai positif daripada cerita beliau ... huhuhuhu

Pak Hashim pun boleh tahan .... dia cerita pasal kena reging dengan cikgu sekolah ...

Melalui krusus ini, aku diajar mengunakan konsep GEM 1 & GEM II, nak mengunakan konsep ini kena tahu PEGGING teknik .... huhuhuhuh

contohnyalah .... I see sunset with snail logo on it, maknanya dont criticism and condemn other people idea....

dia ada 20 teknik pegging ... masak nak ingat ....

1 comments:

Mimie Azrin 2:35 PM  

ape plak snail...chanel lah..yg c cangkuk dua terbalik tu

ClustrMaps

Locations of visitors to this page

Labels

widgeo

Check Your PR

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP