Monday, November 10, 2008

'Pelesit malam' bukti ilmu hitam


KUALA LUMPUR - Tokoh agama, Datuk Harun Din tidak menolak kemungkinan gangguan lelaki yang berseluar dalam sehingga menceroboh banyak rumah di Beruas, Perak ada kaitan dengan amalan makhluk halus.

Menurutnya, jika penceroboh itu tidak memperkosa mangsa dan dapat masuk walaupun rumah berkunci, ia satu 'jelmaan' makhluk halus yang sengaja menakutkan manusia.

"Bagaimanapun, kalau mangsa diperkosa, ia perbuatan manusia yang mengamalkan sihir yang menggunakan perbuatan pukau,'' katanya ketika dihubungi semalam.

Harun mengulas kejadian yang menimpa penduduk Kampung Bakar Bata dan Kampung Kedah, Beruas yang kebimbangan akibat gangguan lelaki yang hanya berseluar dalam yang menceroboh rumah mereka baru-baru ini.

Bagaimanapun, penceroboh itu tidak memperkosa atau melarikan barang-barang mangsa, sebaliknya mangsa ibarat dipukau dan tidak dapat berbuat apa-apa ketika dicabul penceroboh itu.

Harun memberitahu, ia berbeza dengan gangguan 'orang minyak' yang dilakukan manusia yang mengamalkan ilmu hitam dan mempunyai niat tertentu dalam amalannya.

Sumber Kosmo

Bila baca benda nie, ingat dulu tahun 1997 masa dekat selayang kecoh pasal Geng Seluar Dalam, memang ternyata geng ini mengamalkan ilmu sihir ... pernah sekali kitaorang kejar (kitaorang pun geng = geng 5 line) tetiba dia boleh hilang begitu sahaja ... memang hairan ... apabila di kejar dan dikepung tapi boleh menghilangkan diri ... tapi Geng seluar dalam nie tak kemana pun ,,,akhirnya mereka tumpas di kampung bukit botak ... teruk jugak orang tu dibelasah oleh orang kampung ...

0 comments:

ClustrMaps

Locations of visitors to this page

Labels

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP