Saturday, May 24, 2008

Apa yang aku buat minggu ini

Minggu nie tak banyak benda yang di buat, rutin seperti biasa ... pagi bangun, mandi, solat dan lepas tu pergi kerja sampailah ke petang .... aktiviti di tempat kerja macam biasa

  • Tolong users settelkan scrap project
  • Hari-Hari meeting, petang tadi meeting karnival sukan edarclub@proton.
  • tengah tengah tak ada kerja surfing blog member-member
  • pagi-pagi pekena teh tarik kat restoren nainas subang jaya
minggu depan cuti sekolah, member dah call suruh hadirkan diri untuk Ujian bengkong ... (bengkong kuning ... ada harapan ke ? ) ... nak pergi ... nun jauh di sana ...

macam macam perkara berlaku,,, yang paling sakit kepala ... perdana v6 gear box pulak ada leaking ... nie memang sakit kepala .... mungkin tahun depan kalau ada rezeki lebih boleh sambar Proton MPV pulak...


apa macam ... boleh ?

2 comments:

filis 12:35 PM  

haha..tak gi daki gunung tahan kat pahang ker..

filis 12:36 PM  

haha..tak g panjat gunung ker ..irau ..pasni kan gi pahang plak..20.21.22..joint ker??

ClustrMaps

Locations of visitors to this page

Labels

widgeo

Check Your PR

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP