Thursday, February 11, 2010

Mouse Pink

Pink is Macho, selalunya kalau aku beli mouse aku akan beli mouse yang warna hitam atau biru, jadi aku bercadang nak tukar citarasa. Jadinya aku belilah Mouse berwarna Pink. Masa nak beli Mouse berwarna Pink nie aku berfikir dua-tiga kali jugak, sambil tu aku tergelak sorang sorang masa nak beli.

Masa aku bawa mouse nie pergi pejabat, member-member seoffice aku tergelak ... ada yang berkata "muka ganas, rambut flat top tapi mouse Pink" ... hihihihi .... yelah di office aku nie mana nak cari lelaki yg pakai mouse pink... aku sorang je ...tapi yang pakai baju pink bersepah ada ...
 
Selain daripada tu juga, aku ada letak gambar sultan Selangor dan Armarhum Sultan Perak. Mana nak cari dekat office aku nie yang letak gambar sultan mereka kat atas meja... aku sorang je...

0 comments:

ClustrMaps

Locations of visitors to this page

Labels

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP