Tuesday, February 2, 2010

Halimah Jongang ... jongang .... jongang .....

Pagi tadi topik di radio Hot-FM pasal lagu yang tergiang-giang di telinga. Maka lepas tu Faizal dengan Fara pasanglah lagu Halimah Jongang, pabila mendengar lagu Halimah Jongang terus aku ketawa sorang sorang dalam kereta, sampai dekat office aku terdengar dengar lagu Halimah Jongang.

Sampai dekat pejabat aku pergi buat lawatan ke bilik training untuk melihat anak buah Pak koei training SAP. Sebelum ini mereka ini asik pegang kunci kereta lepas nie kenalah pegang mouse pulak ....


Wak zulyadi sedang memcuba login masuk ke dalam SAP. banyak kali dia cuba tapi tak dapat-dapat jugak masuk.
Wak, lepas nie jadi service advisor yang cermerlang ...

berbalik pada Halimah Jongang, aku siap cari lagu Halimah Jongang untuk dijadikan ringtone.
Akhirnya aku dapat itupun aku cari dalam Aimini.com

0 comments:

ClustrMaps

Locations of visitors to this page

Labels

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP