Monday, August 18, 2008

Jom liwat UMNO

PERMATANG PAUH

Jika sebentar tadi TV3 menyiarkan berita yang kononya PR menganas. Namun hakikat sebenarnya mereka ( BN ) melakukan perbuatan yang lebih dasyat serta memalukan agama, bangsa serta Negara kita sendiri. Namun masih mahu di selindungkan pihak media.

Bagi mereka yang berada di Tempat Penamaan Calon dapat di lihat betapa berat sebelahnya pegawai polis di sana. Para penyokong BN yang beberapa kerat berani menunjukkan aksi lucah serta kurang ajar mereka terhadap penyokong PR. Namun saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada mereka kerana memalukan parti mereka sendiri ke tahap yang menjijikan serta membantu menaikan imej PR dengan penyokong yang professional dan tidak membalas perbuatan mereka. Di dalam pemerhatian saya ahli BN sendiri sudah mual dengan pekara yang menjijikan ini dan mereka sedar baik dan buruknya. Sebab itu dapat dilihat ahli-ahli mereka mula meninggalkan tempat berhimpun kerana mereka tidak mahu bersubahat dalam terus menegakkan kejahilan.


Namun kenapa media tidak menyebarkan aksi perbuatan tersebut sebentar tadi ? Ini sekaligus menunjukkan sikap mereka yang berat sebelah sehingga sanggup mencari kesilapan PR demi menjaga hati pihak atasan. Saya sendiri nampak media fokuskan kamera mereka terhadap aksi yang di tunjukkan mereka namun kenapa pula tidak di siarkan.

Sewaktu penamaan calon berlangsung pemerhati hanya di benarkan masuk seramai 50 orang. Namun apa yang membuat saya keliru apabila seluruh peraturan yang di kenakan PR adalah tidak wajib di kenakan pada pihak BN. Ada pengecualian di situ. Dengan jelas dapat di perhatikan dengan kuasa yang di miliki mereka boleh meminda serta mengubah peraturan yang di tetapkan S.P.R.

PERMATANG PAUH

Diambil daripada kerabubersuara.blogspot

0 comments:

ClustrMaps

Locations of visitors to this page

Labels

widgeo

Check Your PR

Check Page Rank of any web site pages instantly:
This free page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service

Blog Archive

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP