Tuesday, October 21, 2008

Team Retreat @ Ancasa

Start dari 16hb October 2008 hingga ke 18hb October aku ke Team Retreat @ Ancasa Port Diskson. hari nie group IT, Puchasing, Safety retreat dari office kemudian lari ke PD ... Pada hari itu juga joseph terlibat dalam kemalangan jalan raya yang menyebab kecederaan pada badannya ... itupun dia nak pergi juga,,, atas nasihat kawan kawan joseph akhirnya akur ... maka MC lah dia semalam 3 minggu.


ada ke patut member gelak aku bawak beg bunga-bunga berwarna pink ...

Bila sampai je kat Ancasa, aktiviti pertamanya ada menubuhkan satu kumpulan, kumpulan aku bernama "GUA" yangn terdiri daripada kak zah, Wadi, en hamzah, en hasim, abe riduan, Nor,sharip, Lastely Shiela ...

Selepas menubuhkan kumpulan, maka startlah aktiviti telematch ,,, lihatlah berapa toughnya kumpulan "GUA" ada 1 pack tuuuuuu ....



balut bang,,,, balut bang ....

ahhh malu ....

Pada malam keduanya ada potluck,,, maka semua diwajibkan memakai baju melayu bagi lelaki dan baju kurung bagi wanita ... setelah habis majlis,,, aku pun main-main buat majlis angkat nikah bersama sama bg rahman, mawey, jamil, ghani & giant ... ( Note : Ini bukan betul-betul) ... sporting jugak bg rahman .... huhuhuhu


0 comments:

ClustrMaps

Locations of visitors to this page

Labels

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP